Pillázó Pillecukor

Amikor a TESCO alkalmazott el akarja hitetni, hogy nem vágtak át, csak ……..

Amikor a TESCO alkalmazott el akarja hitetni, hogy nem vágtak át, csak ……..

Beugrottam ma a TESCO egyik belvárosi üzletébe elsősorban kölyökpezsgőt venni. Ám belépéskor rögvest szemet szúrt, hogy a fekete szőlő egész jó árban van, így vettem belőle, plusz még néhány gyümölcsöt bedobtam a kosárba. A pénztárnál fizettem, majd kezemben a blokkal és a visszajáróval elkezdtem pakolni. Futólag ránéztem a blokkra és a tételárak szemet szúrtak, valahogy nem stimmeltek. Bepakoltam a vászontáskámba. Visszamentem blokkal a kezembe a gyümölcsös pulthoz, ahol konstatáltam, hogy valóban a memóriám még mindig tökéltes, sem a szőlő, sem az alma árát nem sikerült a pénztáras hölgynek eltalálni. Mivel jelentős eltérés volt az árban, nem hagytam annyiban. Visszamentem a pulthoz és jeleztem az egyik eladónak, hogy nem sikerült az árakat eltalálni, más van kiírva a gyümölcspultnál.

A magyar kereskedelmi mentalitást oly nehezen tudom elfogadni, ahelyett, hogy rögtön elnézést kért volna, elkezdte mondani, hogy bizonyára nem jól nézem a blokkot. Jeleztem, hogy a fekete szőlőt, piros szőlőként aposztrofálta a kollegája, ami egy másik termék, dupla árért. Kétséget kizárólag nekem lett igazam, de akkor már egy úr is mögöttem állt hasonló problémával egy másik hölgy munkatárssal. Még mindig nem sikerült egyiküknek sem kiejteni a száján, hogy elnézést hibáztak. Finoman jeleztem, hogy teljesen véletlenül néztem rá a blokkra, és átverés szagú, a vevő megtévesztése ez a szituáció. A hölgy munkatárs hangját megemelte kérte ki magának, hogy át akarnak verni, mit képzelek én. Ekkor már az úr is beszállt a sztoriba, hogy ő is átverve érzi magát.

Miután tisztáztuk, hogy nekünk vevőknek van igazunk és a pénz visszajár, következett egy cirka 15 perces adminisztráció. Először beazonosításra került a két hibás értékű termék, majd készült a visszaáru bizonylat. Utólag láttam, hogy nem sikerült a nyári alma árát eltalálni, itt 107 forintot ismét a TESCO nyert, de már nem mentem vissza. Visszakaptam a különbözetet, majd készült a két termékről a valós fizetendő összeg. Ide viszont már csak a szőlő került, bizonytalan árkalkulációban. Kifizettem a szőlő árát, majd következett a blokkok keresése.

Mindeközben türelmesen ácsorgott mögöttem az úr, a fülembe morogta a véleményét és látta, hogy ez egy hosszabb projekt, de ő sem adta fel.

A NAV a nyugtákon és a visszaáru bizonylaton hosszan elcsemegézne.

 

Csak remélni tudom, hogy túl sok ember nem lett áldozata ennek a problémának, hogy az informatikai rendszer rosszul lett beállítva. Ugyanis ez volt a magyarázat a kialakult helyzetre, valamint a pénztáros hölgynek sikerül felismeri a piros és a fekete szőlőt.      

Címkék:

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!